bilde en av kranfører som løfter på paller

Żuraw samochodowy HDS G8

ZAWARTOŚĆ KURSU

Wymagania dla operatora dźwigu samochodowego

• Typy dźwigów z akcesoriami

• Obszar użytkowania

• Wypadki z dźwigiem

• Budowa i eksploatacja żurawia

• Stabilność

• Obsługa ładunków

• Przegląd i konserwacja

• Zasady bezpieczeństwa podczas użytkowania

• Certyfikacja i dokumentacja

Celem kursu jest wyposażenie kierowców w sprzęt roboczy, o którym mowa w § 49 „Przepisów o użytkowaniu sprzętu roboczego”, dobre ogólne szkolenie podstawowe w zakresie bezpiecznego użytkowania tego sprzętu, aby uniknąć wypadków i incydentów.

Warunkiem przyjęcia na ten kurs jest posiadanie modułu 1.1 i modułu 2.3

Simulator mengdetrening på lastebilkran kurs G8

MTK-skolen har en lastebilkran simulator for trening som viser seg å være svært effektiv. Denne innovative teknologien representerer en ny tilnærming til trening. Simulatorn er spesielt designet for å gi en realistisk opplevelse og mulighet til å praktisere ferdighetene som kreves for bruk av en lastebilkran. Ved å kombinere avansert teknologi og pedagogikk, skaper simulatorn et autentisk miljø som etterligner reelle situasjoner. Den avanserte teknologien bak simulatoren gir utøverne muligheten til å utforske ulike scenarier og utfordringer som de ville møtt i virkeligheten. Dette gir en trygg og kontrollert plattform for å utvikle ferdighetene sine. Den nyskapende tilnærmingen til trening gjør det mulig for utøvere å oppnå en mer målrettet og effektiv læringsprosess, og dermed raskere og mer pålitelig mestre bruken av en lastebilkran.

Simulatoren er levert av Tenstar

Modul 4 -Mengdetrening med oss. Lastebilkran kurs G8

Vi forstår viktigheten av å beherske kranoperasjoner på en effektiv og sikker måte. Vår ekspertise og erfaring gjør oss i stand til å tilby skreddersydd mengdetrening som dekker alle aspekter av kranoperasjoner.

Vi er din pålitelige partner når det kommer til å mestre mengdetrening med kran. Enten du er en erfaren operatør som søker å finjustere dine ferdigheter eller en nybegynner som ønsker å lære fra bunnen av, er vi her for å veilede deg gjennom hvert steg av prosessen.

Mtk Skolen har egen kranbil disponibel i våre lokaler til praktiske delen så du kan fullføre hele din opplæring lastebilkran kurs.

Mtk skolens lastebil kran i hinderløpe trening

Vårt Team av Kvalifiserte Instruktører i lastebilkran kurs instrutører

Vårt dedikerte team av kvalifiserte instruktører har dyptgående kunnskap om kranoperasjoner og et lidenskapelig ønske om å dele sine ferdigheter med deg. Med omfattende opplæring og praktisk erfaring, vil våre instruktører veilede deg gjennom alle aspekter av mengdetrening med kran, fra teoretisk grunnlag til praktiske scenarioer.

Hvorfor Velge Oss?

• Erfaring: Med mange år i bransjen har vi opparbeidet oss en bred erfaring innen kranoperasjoner og mengdetrening. Dette gjør oss til det opplagte valget for alle som søker kvalitet og ekspertise.

• Sikkerhet: Sikkerheten til våre deltakere og ansatte er vår høyeste prioritet. Vi legger stor vekt på å lære bort beste praksis når det kommer til kranoperasjoner, slik at du kan utføre ditt arbeid på en trygg måte.

• Fleksibilitet: Vi tilbyr en rekke kurs og opplæringsprogrammer som kan tilpasses dine behov og tidsplan. Enten du foretrekker intensivtrening eller en mer gradvis tilnærming, har vi alternativer som passer for deg.

• Resultater: Vårt fokus på praktisk opplæring og individuell oppfølging har ført til vellykkede resultater for våre deltakere. Mange av våre tidligere elever har oppnådd økt kompetanse og selvtillit innen kranoperasjoner.

Søkeord:Lastebilkran kurs g8-Løfteredskap-kran-G8 Lastebilkrankurs-g8 kurs på nett-g11 kurs-kran g11- når må man ha krnførerbevis- kranførerbevis -lastebilkran kurs